Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č. 24 – 2014

Na konci extra parného týdne tu mám opět přehled zajímavých článků souvisejících se zpětnými odkazy.

Začnu na domácí půdě a to velkým “povzdechem” Martina Malého nad přístupem k odkazům u našich velkých médií. I kdybyste se do jejich textového obsahu dokázali dostat, s hyperlinkem nepočítejte.

Michal Krutiš na blogu H1 ukazuje, k čemu se dají využít data, která máme k dispozici v Google Webmaster Tools.

Chtěli byste vytunit data posbíraná Screaming Frogem? Pak si stáhněte tento excelový work book od LunaMetrics. U nich ještě chvíli zůstanu s tímto článkem na téma specializace v SEO. Občas o tom s někým diskutuji, loni to nakousl i Tonda Cicvárek na SEO Restartu. Buď se musíte obor klienta a jeho speciality naučit, nebo se budete na nějaký obor specializovat. V podobném duchu psal nedávno i Ivan na 4404m.com.

Přehled otázek a odpovědí z rozhovoru s Mattem Cuttsem z SMX Advcanced najdete na Linkarati. Pro nás ve zkratce – link buildning není mrtvý, manuální penalizace mají vlastní datum expirace, Google nekontroluje, jestli jste se snažili problém odstranit a počítá s tím, že pokud ne, prostě dostanete penalizaci další.

V poznámkách mám uložený starší článek Julie Joyce o linkbuldingu pro restaurace. Některé tipy mimo US prostředí neobstojí, většina mi ale přijde užitečná. Z našeho města vím, jak málo se od sebe dokáží restaurace odlišovat při pohledu zvenku a přitom je to tak snadné. Jen to stojí čas.

Četli jste něco zajímavého vy? Pošlete mi tipy na články do komentářů.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů