I v tomto týdnu jsem narazil na pár inspirujících článků o odkazech a propagaci.
Na blogu Skyperocket jsem našel super článek o tom, jak vytvářet obsah, který cílí na ty, co taky tvoří obsah. Co a jak vymyslet, aby to našli a případně na to odkázali?
Ze stejného zdroje pochází představení rozvahy, jestli má váš obsah vůbec šanci získat nějaké odkazy. Oba uvedené články se pochopitelně zaměřují na řádově rozsáhlejší a pestřejší anglicky psaný internet, ale podobný styl myšlení je dobré taky znát a občas zapnout.
V minulém týdnu jsem narazil na bezplatný e-mailový kurz Benjamina Becka. Na lekcích by se měli podílet známá jména, jako Brian Dean, Garret French, Jon Cooper nebo Paddy Moogan. Zatím mi dorazila první lekce a nevypadá to úplně špatně. Ideálním účastníkem budou nováčci a středně pokročilí. Pokud si necháte posílat kurz do schránky na Gmailu, doporučuji rovnou nastavit filtry a štítky, ať máte později kurz pěkně na jednom místě. Nevíte, jak na to? Přečtěte si můj článek Jak si chytře usnadnit práci s Gmailem.
Google oficiálně publikoval instruktážní příručku pro hodnotitele kvality webových stránek. Má 160 stran a a je v angličtině. Pokud neovládáte angličtinu nebo jste línější, můžete v sérii článků sledovat, jaké postřehy v ní našel Drago ze 404m.com.
Příručka google general guidelines je v celku zajímavé čtení 🙂
Chystám se na ni:)