V záložkách se mi nakupilo pár zajímavých článků o zpětných odkazech, takže je na čase je shrnout.
Linkbuilding in-house nebo externě
Eric Ward se v článku na Search Engine Land zabýval otázkou, jestli je lepší dělat linkbuilding vlastním člověkem uvnitř firmy, nebo mít externistu a dochází k závěru, že je lepší jej dělat vlastními silami a maximálně se nechat od exteristů poradit nebo nasměrovat. Sám poslední rok – byť jako externista – pracuji pro jednoho klienta částečně in-house a vidím v tom výhody i větší motivaci.
Podejte pomocnou ruku
Můj oblíbený tip stojí na tom, že se vyplatí pomáhat. Své o tom ví Don Corleone a dobře o tom píší i na i blogu Hit Reach.
Linkbuildingová kampaň
Kluci z Filipín se činí a dali do placu povedený ebook, který krok za krokem ukazuje, jak postavit kampaň na budování odkazů. Stáhnout si jej můžete výměnou za tweet nebo e-mailovou adresu.
Střelba na více cílů
Tématická relevance je důležitá, o tom není sporu. Její šíře ale bývá často podceňovaná a na Top5SEO si přečtete, jak se se svým obsahem zaměřit na více, než jeden cíl.
Negativní SEO
Tohle velké téma z hodně jiné perspektivy popisuje Craig Addyman. Proč ztrácet čas s budováním nepřirozených odkazů na konkurenci, když by se na to dalo jít i z druhé strany?
Průvodce odstraňováním penalizací
Na webu Datadial jsem našel velkého průvodce odstraňováním penalizací u Google. Přiznám se, že jsem ho ještě neprošel, penalizace pro mě nejsou velké téma, protože je v zásadě neřeším a nehodlám s nimi do styku přicházet nějak častěji:)