Nedělní čtení – týden č.14/2013

Opět jsem udělal sbírku článků o linkbuildingu a SEO, k nimž jsem se za poslední dobu dostal.

Jakým 5 základním chybám se vyhnout při budování zpětných odkazů v roce 2013? Neodkazujte ven ze svého webu, držte se jedné taktiky, soustřeďte se na na pár anchor textů. Společně s Cimrmanem říkám „tudy ne, přátelé“.

coffee over newspaper
Dejte s kávu a čtěte.

Návod Scraping for dummies najdete na webu SEER Interactive. Dolujte informace snadno a pohodlněji.

20 užitečných nástrojů pro váš linkbuildingový arsenál je článek z poloviny března od tradičně skvělé Julie Joyce. Obsahuje tipy na nástroje pro průzkum, analýzu nebo čistě technické operace operace při budování zpětných odkazů.

Kdy jste si naposledy vysloužili zpětný odkaz? Na to se ptá Linkbuildr a dává návody, jak budovat odkazová aktiva. Čtěte a tlačte na klienty.)

TLC SEO na svém blogu popisují, jak hledat blogy odkazující na konkurenty. Tamtéž najdete i velmi podařený text o škálování při hledání příležitostí pro odkazy a citace.

Ublíží vám odkaz ze stránky, kterou Google považuje za prodejce odkazů? Nepomůže a neměl by ublížit, říká Matt Cutts v jednom ze svých videí. Za sebe vidím háček v tom „neměl by ublížit“. Jsou tedy případy, kdy může.

Jak se věnovat vyhledávání odkazových příležitostí s kvalitními výsledky? Pěkný framework pro link prospecting je na webu Lnametrics.

A co vy, co jste četli v poslední době zajímavého o linkbuildingu?

Zdeněk Dvořák
Na webu publikuje od roku 2001. Postupně se dobral až k linkbuildingu. Jinak také DJ, tatínek a slábnoucí rýpal. Sledujte mě i na Google+ nebo Twitteru.

2 x komentováno

  1. A je to dobré čtení. Sice s linkbuildingem teprve začínám, ale připadám si den ode dne chytřejší :-).

    Zajímal by mě tvůj názor na backlink checker ahrefs.com. A také to, proč se tyto „checkery“ tak zásadně liší ve svých výsledcích.

    1. Ahrefs je můj primární nástroj, Filipe. Přijde mi, že má rychlejší crawlování, než konkurence, hodně se snaží představovat nové funkce.
      Pořád je to ale index třetí strany, důležité je, o jakých odkazech ví Google/Seznam a jak je hodnotí. Je to spíš vodítko, možnost se podívat, co dělají ostatní, jak je kdo aktivní, na co se zaměřuje.
      Na rozdíly mezi nimi bude doufám brzy samostatný článek, takže ještě počkej.

Komentujte článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *