Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č. 33/2013

Co nového se objevilo na webu o budování zpětných odkazů v (nejen) minulém týdnu?

Předně tu mám nějaké resty z tuzemska. Jak napsat nabídku na guestblogging popisuje Filip Podstavec, jehož nadějně vypadající projet Guestblogging bohužel pomalu umírá zaplaven českými “SEO články”. Jaké máte zkušenosti s s navazováním tohoto druhu spolupráce u nás? Za mě zatím nic moc, ale místy se blýská na lepší časy.

Marek Hnátek minulý týden vyzpovídal vybrané osobnosti marketingové a SEO scény u nás zajímal se o jejich názor na SEO, linkbuilding a inbound.

Rychlé srovnání eshopových řešení Shoptet a Prestashop na začátku srpna spáchal Pavel Ungr. Rozhodl se vyvrátit i tvrzení, že k indexaci stránky ji stačí navštívit prohlížečem Chrome.

Pěkné tipy, jak budovat zpětné odkazy pro menší podnikatele, přináší v infografice Vertical Measures. Sice mimo jiné doporučují dávat zdarma produkty, nebo služby, což odporuje oficiálním pravidlům Google, ale jinak jsou tam dobré nápady, které se vyplatí si poznačit a zkoušet klientům nabízet.

Cornwall SEO píší o tom, jak při oslovování partnerů využít odmítnutí ve svůj prospěch. Hezké, motivační, filosofické. Tamtéž najdete i ukázky a nápady na newsjacking podle právě aktuálních témat.

Zabije Google PR agentury? Na to se ptá TopRankBlog.com.

Doporučíte nějaké články, co mi unikly? Co zajímavého jste četli vy?

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů