Únor se přehupuje do druhé poloviny, co zajímavého se objevilo v oblasti linkbuildingu v sedmém kalendářním týdnu?

“Zasloužené” odkazy

Koncept zasloužených odkazů asi nejlépe koresponduje s představou white hat linkbuildingu. Prostě na vás někdo odkáže, což se může odehrát z různých pohnutek. Blog 4th Media se zaměřil na zajímavé souvislosti mezi přirozeným sdílením přes odkazy a sociálním sdílením na Facebooku. Přirozených odkazů je pochopitelně silná minorita:)

Penalizace brandu

Na blogu Screaming Frogu vyšel fajn článek s radami, co dělat, pokud se Google rozhodne penalizovat váš brand. Některé nepřekvapí (link audit, osolte PPC), jiné jsou zajímavé. Na příkladu některých posledních penalizačních afér je ještě hezky vidět, jak vám i taková nepříjemná událost může také získat odkazy z míst, kde byste s nimi nikdy nemohli počítat.

Guest blogging 2014

MultipleStreams píší o tom, jak dělat guest blogging  tak, aby fungoval, jak má. Dozvíte se třeba také, jak hledat vhodné weby přes účty na Twitteru.

Linkbuilding podle Mike Kinga

Pedro Harrea sepsal obsáhlý článek, který shrnuje přednášku Mike Kinga na University of New York. Tématem byl “linkbuilding prováděný správně“. Čtení je to opravdu dlouhé.

Linkbuilder a linkbuilding

Filip Podstavec hezky sepsal svou představu o tom, co je to linkbuilding a kdo je to linkbuilder. Článek jsem měl možnost vidět ještě před publikací a Filip vše definuje opravdu dobře, teď jen, aby se dostal k našim či vašim potenciálním zákazníkům.

A to je pro dnešek vše. Uniklo mi něco, doporučíte zajímavý článek?

Autor: Zdeněk Dvořák

Na webu publikuje od roku 2001. Postupně se dobral až k linkbuildingu. Jinak také DJ, tatínek a slábnoucí rýpal. Sledujte mě i na Google+ nebo Twitteru.