Co přinesl právě končící osmý kalendářní týden za zajímavé články v oblasti zpětných odkazů? Mám pro vás pravidelný týdenní přehled.
Google a důležitost odkazů
V jednom z posledních videí kanálů Google Webmaster Help odpovídal Matt Cutts na otázku, jestli je nějaká verze Google, kde by vyhledávací algoritmus nebral v potaz zpětné odkazy. Podle Cuttse takovou verzi v rámci testů zkoušeli, ale výsledky vyhledávání v takové verzi byly mnohem horší a přes nějaký šum nebo spoustu spamových odkazů jsou odkazy stále velmi důležité.
Linkbuilding jako byznys v roce 2014
Na blogu serps.com vyšlo interview s Juliy Joyce, které se věnuje tématu méně tradičnímu – jaký je v roce 2014 linkbuilding jako byznys? Je zajímavé mít možnost nahlédnout na náš obor z poněkud jiného úhlu.
Jak pracovat s penalizovanými stránkami
Jason Acidre přinesl opět obsáhlý článek na téma, jak pracovat se stránkami, které trpí nějakým druhem penalizace. Ve zkratce? Prakticky se to neliší od práce s novým webem.
Odkazy z PR aktivit
Jak dostat kvalitní odkazy z PR aktivit? Na to se snaží odpovědět BuzzStream. Když jsme u toho PR, hezky se teď vytáhli oXy Online se svým oznámením, že budou nabízet zaměstnancům možnost čerpat část mzdy v Bitcoinech. Mediální rozprach byl docela slušný, nicméne naše média jsou na odkazy tradičně skoupá. K tématu ještě doplním odkaz na článek 5 tipů, jak získávat odkazy ve spolupráci s PR firmou na Search Engine Land.
Základní triky ve vyhledávání Google
Technet na idnes.cz přinesl přehled hezkých, i když relativně základních triků pro práci s Googlem. Článek ale není dokonalý, doporučuje například využití vlnovky (~), která ale byla loni z pokročilých operátorů vyřazena.
Mimo linkbuilding mě ještě zaujal článek o tom, jak aerolinky KLM budují brand přes sociální sítě. Zavedli totiž možnost platit právě přes sociální sítě a tím snížili velice hezky snižují apatii cílové skupiny, pokud uvidí brand firmy ve svém sociálním streamu. Inspirativní.
Konečně nějaký rozumný návod, jak na penalizované stránky. Děkuji 🙂