Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č. 8 – 2014

Co přinesl právě končící osmý kalendářní týden za zajímavé články v oblasti zpětných odkazů? Mám pro vás pravidelný týdenní přehled.

Google a důležitost odkazů

V jednom z posledních videí kanálů Google Webmaster Help odpovídal Matt Cutts na otázku, jestli je nějaká verze Google, kde by vyhledávací algoritmus nebral v potaz zpětné odkazy. Podle Cuttse takovou verzi v rámci testů zkoušeli, ale výsledky vyhledávání v takové verzi byly mnohem horší a přes nějaký šum nebo spoustu spamových odkazů jsou odkazy stále velmi důležité.

Linkbuilding jako byznys v roce 2014

Na blogu serps.com vyšlo interview s Juliy Joyce, které se věnuje tématu méně tradičnímu – jaký je v roce 2014 linkbuilding jako byznys? Je zajímavé mít možnost nahlédnout na náš obor z poněkud jiného úhlu.

Jak pracovat s penalizovanými stránkami

Jason Acidre přinesl opět obsáhlý článek na téma, jak pracovat se stránkami, které trpí nějakým druhem penalizace. Ve zkratce? Prakticky se to neliší od práce s novým webem.

Odkazy z PR aktivit

Jak dostat kvalitní odkazy z PR aktivit? Na to se snaží odpovědět BuzzStream. Když jsme u toho PR, hezky se teď vytáhli oXy Online se svým oznámením, že budou nabízet zaměstnancům možnost čerpat část mzdy v Bitcoinech. Mediální rozprach byl docela slušný, nicméne naše média jsou na odkazy tradičně skoupá. K tématu ještě doplním odkaz na článek 5 tipů, jak získávat odkazy ve spolupráci s PR firmou na Search Engine Land.

Základní triky ve vyhledávání Google

Technet na idnes.cz přinesl přehled hezkých, i když relativně základních triků pro práci s Googlem. Článek ale není dokonalý, doporučuje například využití vlnovky (~), která ale byla loni z pokročilých operátorů vyřazena.

Brand building přes sociální sítě

Mimo linkbuilding mě ještě zaujal článek o tom, jak aerolinky KLM budují brand přes sociální sítě. Zavedli totiž možnost platit právě přes sociální sítě a tím snížili velice hezky snižují apatii cílové skupiny, pokud uvidí brand firmy ve svém sociálním streamu. Inspirativní.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

1 komentář

Vše o budování zpětných odkazů