Po výpadku z minulého týdne se vracím k souboru doporučené nedělní četby. Co nového se událo se linkbuildingu  a SEO?

Začnu obsáhlým příspěvkem Karla Borovičky zaměřeným na obsah webu: Kvalitní obsah a jak na něj? Spousta informací na jednom místě.

SearchEngineLand v článku How To Creatively & Effectively Build Links Using Public Data nabízí dobrý tip, odkud čerpat náměty na obsah, který bude přitahovat zpětné odkazy. Doporučuje se v něm zaměřit na veřejné a státní databáze informací, z nichž pak následně můžete vytváře vlastní atraktivní obsah, jako jsou žebříčky, infografiky, widgety a další.

S nedávno avizovanými změnami v Google vyhledávání se vyrojila spousta dohadů, co přesně Google provede s vyhodnocováním zpětných odkazů. Bill Slawski se na SEO By the Sea také zamýšlí a nabízí seznam 12 možných změn ve vyhodnocování odkazů Googlem.

Chcete získat více odkazů z nějaké akce, které jste se účastnili? Na MySEOCommunity se dočtete, jak na to.

Tuzemský SEO rybníček rozčeřilo oznámení o založení Asociace SEO. Akce rozjetá Počítačovou pohotovostí a PRONETmedia sklidila hned zkraje posměch namíchaný s odporem, načež alespoň změnila poplatky. Nápad možná dobrý, ale evidentně rozjetý ze špatného konce.

Jako obvykle mě zajímá, co jste četli vy. Doporučíte?