Nedělní čtení – týden č. 9

Po výpadku z minulého týdne se vracím k souboru doporučené nedělní četby. Co nového se událo se linkbuildingu  a SEO?

Začnu obsáhlým příspěvkem Karla Borovičky zaměřeným na obsah webu: Kvalitní obsah a jak na něj? Spousta informací na jednom místě.

SearchEngineLand v článku How To Creatively & Effectively Build Links Using Public Data nabízí dobrý tip, odkud čerpat náměty na obsah, který bude přitahovat zpětné odkazy. Doporučuje se v něm zaměřit na veřejné a státní databáze informací, z nichž pak následně můžete vytváře vlastní atraktivní obsah, jako jsou žebříčky, infografiky, widgety a další.

S nedávno avizovanými změnami v Google vyhledávání se vyrojila spousta dohadů, co přesně Google provede s vyhodnocováním zpětných odkazů. Bill Slawski se na SEO By the Sea také zamýšlí a nabízí seznam 12 možných změn ve vyhodnocování odkazů Googlem.

Chcete získat více odkazů z nějaké akce, které jste se účastnili? Na MySEOCommunity se dočtete, jak na to.

Tuzemský SEO rybníček rozčeřilo oznámení o založení Asociace SEO. Akce rozjetá Počítačovou pohotovostí a PRONETmedia sklidila hned zkraje posměch namíchaný s odporem, načež alespoň změnila poplatky. Nápad možná dobrý, ale evidentně rozjetý ze špatného konce.

Jako obvykle mě zajímá, co jste četli vy. Doporučíte?

Zdeněk Dvořák
Na webu publikuje od roku 2001. Postupně se dobral až k linkbuildingu. Jinak také DJ, tatínek a slábnoucí rýpal. Sledujte mě i na Google+ nebo Twitteru.

Komentujte článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *