Na sociální sítě leckdo jen nadává, že je to žrout času, otravná sbírka duck face či miminkovských fotek. Pravdou je, že i tam platí, že jaký si to uděláš, takový to máš. Případ z nedávné praxe je toho krásným důkazem.
Michal Kubíček před nějakým časem opustil služby Collabimu a přešel ke konkurenčnímu Semoru. Na Facebook včera vložil příspěvek, v němž chválí automatickou detekci URL a anchor textu na zadané adrese, což si jeho link buildeři pochvalují jako velkou úsporu času. S tím mohu jen souhlasit.
Přidal jsem tedy k příspěvku dotaz a odkaz na facebookový profil Collabimu. Zanedlouho se přidal i Martin Šimko a Jirka Koutný z Collabimu zaregistroval díky mému odkazu, že je řeč o jeho službě. V diskusi jsme si vysvětlili, jak taková funkce funguje a voila! Dnes, za necelý den, Collabim tuto funkci umí také a moje rutinní činnost bude zase o něco jednodušší. Nebudu dělat chyby při kopírování anchor textů nebo URL, čímž se nakonec také sníží zátěž Collabimu při jejich reportování. Vyhráli jsme snad oba.
A aby nebyl všemu konec, do diskuse dorazil i Vít Michálek, provozovatel Semoru a zajímal se o další funkce, které by se nám líbily. Tím se otevírá další potenciál pro vylepšení služeb.
Tak si představuji péči o klienty v sociálních sítích. Loni na podzim se mi díky tomuto článku a jeho šíření na Facebooku povedlo snížit sazbu hypotéky mimo refix období z 5,29% na 2,99% a od té doby vím, že na sociálních sítích stačí být aktivní i jako uživatel.
A poučení pro link buildery? Příběhy nesou odkazy, viz. tento článek. West Jet takto se svým Vánočním videem získali skoro 1000 domén odkazujících na jejich video.
Diky za backlink:)
Rádo se stalo:)
Pěkné zhodnocení včerejšísituace 🙂