Odkazy z katalogů? Opatrně a cíleně

5

Pokud se rozhodnete nabrat nějaké zpětné odkazy z katalogů, moje doporučení je jednoznačné. Buďte opatrní. Katalogů je jakou hub po dešti, hodnota většiny z nich je nulová a někdy vám mohou i uškodit. Jsou ale případy, kdy se odkaz z katalogu může vyplatit. Jaké to jsou?

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.

Budoucnost českých „PR“ webů

0

Nedávná aktualizace vyhledávacího algoritmu Google, známá jako Panda nebo Farmer udpate, určitě přidělala vrásky jak provozovatelům, tak uživatelům českých „PR“ webů. Co teď bude s jejich weby a kam budou SEO dělníci cpát své bídné články, aby nahonili počet  – velmi slabých – odkazů?

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.

Jak využít konkurence při linkbuildingu?

0

V každém oboru podnikání existuje nějaká konkurence. O zákazníka se musíte prostě pobít a to různými prostředky, mezi něž se samozřejmě řadí i poznání postupů konkurence a následné poučení se z nich. Ani v linkbuildingu to není jinak, konkurence nám zde sama odkryje karty a může nám tak pomoci.

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.

Google Farmer/Panda Update – smrt pro PR farmy?

1

Na konci února Google – prozatím v US indexu – oznámil a provedl změnu vyhledávacího algoritmu, pro niž se vžilo označení Farmer nebo Panda Update. Cílem je dle prohlášení Google eliminovat nekvalitní obsah ve výsledcích vyhledávání, přičemž za tímto nekvalitním obsahem většina lidí z oboru vidí tzv. obsahové farmy, u nás tolik populární weby pro PR články. Mimo jiné se však změna dotkla údajně i služeb, které konkurují těm, které nabízí sám Google, tedy mapám nebo nákupním službám. Má smysl se dál zaměřovat na získávání odkazů přes PR články?

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.

Jaké jsou základní linkbuildingové postupy?

0

Pokud se věnujete tvorbě webů nebo nějaký provozujete, pak vám význam zpětných odkazů bude jasný. Bez rozumného počtu kvalitních zpětných odkazů budete v SERP okupovat horší pozice a nové návštěvníky pak musíte na web dostávat přes placené PPC nebo jinou nákladnou cestou. Jaké jsou dnes základní možnosti pro zvyšování počtu zpětných odkazů a nakolik jsou jednotlivé způsoby přínosné?

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.