Při shánění zpětných odkazů je někdy třeba se dohodnout s majitelem webu, který jste si vyhlédli jako cíl. První kontakt a nabídka bývá vždy mailem, v dalších fázích se mi hodně ale osvědčil i telefonický kontakt. Proč?
Zpětné odkazy zdarma – díl 2.
V dalším – druhém – díle mého seriálu o tipech na získání zpětných odkazů zdarma se podíváme, jak se dostat k neoptimalizovanému odkazu, přičemž ale naše kýžená slova dostaneme do titulku stránky a nadpisových tagů. Kam se tedy podívat?
Zpětné odkazy zdarma – díl 1.
Rád bych dnes zahájil nový nepravidelný seriál, v němž budu nabízet tipy, jak získat zpětné odkazy zdarma. V každém dílu představím jednu možnost, jak zpětný odkaz získat a to pouze investováním vlastního času a znalostí. Zbývá ještě doplnit, že cílem nebude vždy jen odkaz samotný, ale i možnost získání přímých návštěvníků.
Google upravuje sitelinks
Google na svém Inside Search blogu oznámil, že spustí do ostrého provozu upravenou verzi sitelinks. Ty slouží slouží k vyznačení podstránek, které Google považuje za důležité a relevatní k vašemu vyhledávacímu dotazu a jejich volba je pouze na Google. Jak nová verze vypadá?
Jak vidí váš web Googlebot?
Google nedávno přidal do Google Webmasters možnost podívat se na jednotlivé stránky vašeho webu tak, jak je vidí Googlebot. Ta přidává správcům stránek další cesty ke zlepšení svých stránek. Jak přesně dá tato funkce využít?