Vše o budování zpětných odkazů

Proč lidé odkazují a sdílejí?

Kampaň na budování odkazů můžete stavět na různých základech. Klíčové je ale mít na paměti základní motivace, které vaše návštěvníky přimějí, aby se o vás obsah sami podělili s ostatními. Které to jsou?

Chlubení se

Někdo mě někde zmínil a já se chci pochlubit.

Pobavení

Tohle je opravdu srandovní, to musíte taky vidět.

Údiv

No ty krá…so, mrkej na to!

Posměch

Viděli jste toho chudáka? Má na webu Comic Sans font!

Nespokojenost

Tihle mě ale pekelně naštvali, nandám jim to.

Okouzlení

Krásná sbírka modelek, posílám dál.

Reference

Díky za vaše návody, pomohli jste mi.

Výdělek

Odkážu na vás za provize.

Výměna

Já na bráchu, brácha na mě.

Povinnost

Ebook výměnou za tweet? Beru.

Podpora

.

S tímhle odkazem náš spor vyhraji.

Důvěra

Je pro mě tento produkt dobrý?

Na každé z uvedených pohnutek dokážete postavit několik taktik. Pokud u nich budete začínat a vhodně je kombinujete s vašimi odkazovými aktivy a možnostmi vašeho klienta, vždycky dokážete vymyslet kloudný výsledek.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!


O autorovi

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy.

7 komentářů

Vše o budování zpětných odkazů