Kampaň na budování odkazů můžete stavět na různých základech. Klíčové je ale mít na paměti základní motivace, které vaše návštěvníky přimějí, aby se o vás obsah sami podělili s ostatními. Které to jsou?

Chlubení se

Někdo mě někde zmínil a já se chci pochlubit.

Pobavení

Tohle je opravdu srandovní, to musíte taky vidět.

Údiv

No ty krá…so, mrkej na to!

Posměch

Viděli jste toho chudáka? Má na webu Comic Sans font!

Nespokojenost

Tihle mě ale pekelně naštvali, nandám jim to.

Okouzlení

Krásná sbírka modelek, posílám dál.

Reference

Díky za vaše návody, pomohli jste mi.

Výdělek

Odkážu na vás za provize.

Výměna

Já na bráchu, brácha na mě.

Povinnost

Ebook výměnou za tweet? Beru.

Podpora

S tímhle odkazem náš spor vyhraji.

Důvěra

Je pro mě tento produkt dobrý?

Na každé z uvedených pohnutek dokážete postavit několik taktik. Pokud u nich budete začínat a vhodně je kombinujete s vašimi odkazovými aktivy a možnostmi vašeho klienta, vždycky dokážete vymyslet kloudný výsledek.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



.

.

7 KOMENTÁŘE

  1. Přidal bych možná ještě: Zlepšení vlastní tvorby – když odkážu na další kvalitní obsah, bude můj vlastní článek / tweet / komentář mít vyšší hodnotu, bude vypadat důvěryhodněji. Ačkoliv to platí asi hlavně v našem oboru a příbuzných 🙂

    Jinak fajn přehled Zdendo 🙂

  2. Pěkný článek Zdeňku, díky. Ještě bych doplnil pár bodů, které zmínil Marek Prokop na Marketing Festivalu:

    * Chci argumentovat ve sporu.
    * Chci se zeptat na to, co si chci koupit.

    Ono se to částečně kryje s Tvými body, ale možná je dobré to mít odděleně.

  3. nechápu tuto větu: „Někdo mě někdo zmínil a já se chci pochlubit.“
    Předpokládám ale, že je to záměr, hm?

  4. I takto se dá dělat marketing. Lidi se snadno nechávají oblbnout mediálnámi prostředky a to je znát. Snad děti nechytí virus Novinky.cz 🙂

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here