Velmi častá otázka, na kterou není – jako často v SEO – jednoznačná odpověď. Jak moc odkazů musím získat, abych se dostal do top 10 v Google? Existuje ale několik způsobů, jak si můžete udělat alespoň orientační představu. Pojďme se na ně podívat.
Jak číst nový crawling report v Google Search Console
Už delší dobu se zabývám i analýzou access logů. Vědět kam, kdy a jak často Googlebot chodí, je základ úspěchu v SEO hlavně pro rozsáhlé weby. Donedávna byl Google na tyto informace skoupý a dozvěděli jsem se pouze, jak rychle stáhne jednu URL (klíčová věc), kolik eventů se za den událo a kolik si stáhl dat. Na cokoliv podrobnějšího jste si museli připravit vlastní nástroj a data, či využít...
WPA SEO Auto Linker – inteligentní plugin pro automatické prolinkování na WordPressu
Vnitřní prolinkování na webu může být dost řehole. Musíte vědět, odkud, kam a jak odkazovat. Případně to naučit lidi, kteří pro vás píšou. Na WordPressu byly vždycky různé pokusy, jak interní odkazování řešit automaticky. Mně aktuálně nejlépe slouží WPA SEO Auto Linker.
Jak hledat affiliate partnery?
Poslední dva roky se snažím rozvíjet provizní programu Alkohol.cz a rád bych se podělil o tipy, jak hledat partnery. Ať už mezi profíky, tak i amatéry.
Gmelius: vaše tajná superzbraň pro Gmail
Denně nejspíš pošlete mraky e-mailů. Při takové náloži čelíte několika zásadním výzvám. Jak sledovat, kdo mi už odpověděl a kde se mám znovu připomenout? Co když chci oslovit více lidí naráz? Jak vyřešit šablony pro zprávy, které se v principu opakují?
S tím vším mi pomáhá rozšíření pro Gmail s názvem Gmelius.