Link building & on-page SEO studie: živě díl č. 2

Po týdenní pauze, kdy jsem si poležel s angínou, tu máme pokračování živé případovky o tom, jak se dá dělat on-page i off-page SEO s minimem času, ale přístupem k nástrojům, know-how a kontaktům.

Link building & on-page SEO studie: živě

Obsahu okolo odkazů je u nás málo (stírám si máslo z hlavy…:). Ono se toho zdánlivě moc neděje a pokud ano, je te exkluzivní. A tak mě napadlo něco netradičního.

Psát případovou studii na odkazy (a on-page úpravy) živě.

Inspirace podle nových dotazů, které lidé hledají v Google

SEO je kanál, který nevytváří poptávku. Pracuje s tím, co už lidé hledají a typicky se to dozvídá dávkově. Když se analyzuje klíčovka, nebo si povídáte s kolegou v PPC. Způsob, jak opravdu nové trendy zachytávat realtivně rychle, existuje několik měsíců v Ahrefs.

LinkLog: zajímavé čtení o zpětných odkazech (12. 4. 2018)

Opět se mi ve čtečce nasbíralo několik článků, které byste si měli přečíst, pokud vás zajímá linkbuilding.

Nová služba „Seznam Jede“ a off-page SEO

Seznam včera spustil novou službu Seznam Jede. Jde o sdílecí platformu, nejvíce asi podobnou starému Linkuj a všemožným klonům Delicious. Jako link buildera mě pochopitelně zaujala.