Zdeněk Dvořák

Přednášky, akce

Kde jsem veřejně vystupoval:

PubCamp Nr. 2, 04/2012

Jako host jsem byl pozvaný na diskusní setkání na téma link building na akci Pubcamp.

Konference SEO Restart, 06/2013

Měl jsem přednášku na téma „Sny o linkbuildingu. Cesta za odkazy včera a dnes.“ na konferenci SEO Restart v červnu 2013 v Praze. Můžete si prohlédnout prezentaci z této přednášky.

Poslední středa, 06/2013

Každoměsíční diskusní panel pořádaný agenturou H1.cz, tentokrát na téma Penguin 2.0, kde jsem probíral novinky společně s Filipem Podstavcem.

2. WordPress konference, 17.2.2014

Na meetingu české WordPress komunity jsem měl přednášku na téma „Jak získávat a udržovat tipy s WordPressem

Shopcamp, 16.9.2016

Na konferenci jsem měl workshop na téma „Klíčové body odkazové strategie„.

Přehled některých webů, s nimiž jsem spolupracoval nebo stále spolupracuji.

Pricemania.cz

Pro slovenský srovnávač Pricemania jsem konzultoval lokální podmínky, doporučené postupy a nástroje pro vstup na český trh.

Webnode

Pravidelné workshopy pro SEO tým ve Webnode, jehož specialitou je tvorba www stránek pro více než 18 milionů uživatelů po celém světě. Workshopy jsou zaměřené na práci s nástroji pro linkbuilding, analýzy odkazového profilu, link prospecting a tvorbu strategie.

Nutricia

Spolupráce pro Nutriklub a Klub maminek.

Dobrý web

Linkbuilding pro klienty firmy, tipy na obsahovou a linkbuilding strategii od května 2011 do současnosti. Michaella Matanelli hodnotila naši spolupráci na LinkedIn: „We are cooperating with Zdeněk more than a year and we are very satisfied with the professionalism, creativity and punctuality. He is very inventive

Youngprimitive

Pro českou módní značku Youngprimitive provádím linkbuilding již od konce roku 2010.  Hlavní cílem bylo přivedení návštěvníků cílených na klíčová slova reprezentující produkty značky.

Výsledky přístupů z přirozeného hledání bez brandových výrazů:

  • 2011: +126,53% nárůst počtu návštěv oproti předchozím 12 měsícům
  • 2012: +97,32% nárůst počtu návštěv oproti předchozím 12 měsícům

Exiteria s.r.o.

Strategie budování odkazů a její provádění pro provozovatele několika eshopů s nábytkem (např. MT Nábytek) od 05/2013. U tohoto klienta pracuji i jako affiliate manager pro jeho provizní program s nábytkem.

Město Kroměříž

Od února 2013 do prosince 2014 jsem jako editor sociálních sítí budoval s spravoval oficiální sociální profily Města Kroměříže na Facebooku, Twitteru a Google Plus. Na všech se snažíme o obousměrnou komunikaci s obyvateli a návštěvníky města, podporu společenských a sportovních aktivit městského úřadu a jeho organizací v Kroměříži.

PANOP CZ

Tuzemský výrobce zdravotních pomůcek mě oslovil kvůli zvýšení návštěvnosti jejich stránek. Po úvodní analýze se ukázalo, že web je ve velmi špatném stavu (obsahové duplicity, identické URL pro různé jazykové mutace, nevyhovující titulky) a použitý systém nebylo možné rozumně aktualizovat. Proto jsme společně s programátorem Petrem Vymětalem ze Studia propagačních řešení a grafikem Filipem Urbanem vytvořili nový web, u nějž jsem vytvářel analýzu klíčových slov a navigační architekturu.

Díky dobře navrženému webu jsme zvýšili návštěvnost webu meziročně o 107% bez dalších propagačních aktivit.
Nárůst návštěvnosti webu PANOP CZ po spuštění nového webu

Řešení.net

Spolupráce na optimalizaci již hotových webů, konzultace při vývoji nových stránek.

Veřejná realitní

Pro kroměřížskou realitní společnost Veřejná realitní s.r.o. jsem provedl optimalizaci stránek a následný linkbuilding, díky němuž došlo k 50% navýšení návštěvnosti z vyhledávačů. Pro konkrétní nemovitosti navíc spravuji i PPC kampaně. Spolupráce od 10/2010 do 06/2013.

Nugget

Linkbuilding pro českou módní značku Nugget od 09/2011 do 09/2012.

Výsledky přístupů z přirozeného hledání bez brandových výrazů:

  • +31,69% nárůst počtu návštěv oproti předchozím 12 měsícům

Duna Graphics

Linkbuilding pro klienty studia.

ArtFocus

Aktivní linkbuliding pro některé klienty studia od 03/2013. Zde je hodnocení od majitele p. Forgáče z LinkedIn: „Zdeněk is creative link building professional, great at planning and execution of long time ethic link building strategies.“

Polster

Krátká linkbuilding kampaň pro tuzemského producenta masážních lehátek a příslušenství v roce 2012.

RDL CZ s.r.o.

Pro prodejce palivového dřeva a lesního správce RDL CZ s.r.o. jsem aktualizoval texty na webu a provedl linkbuilding, který přinesl navýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 40%. Spolupráce ukončena v roce 2010.

Hotel&Garden U Holubů

Linkbuilding a poradenství pro hotel v Čeladné.

Affekt.cz

Linkbuildingová kampaň pro eshop s outdoorovým oblečením běží od začátku roku 2012.

Výsledky přístupů z přirozeného hledání bez brandových výrazů:

  • 2012: +24,37% nárůst počtu návštěv oproti předchozím 12 měsícům
  • 1-4/2013: +12,6% nárůst počtu návštěv oproti 1-4/2012

Copyblog

Krátká šestiměsíční kampaň pro nabídku copywriting služeb v roce 2012. Navýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 57% za 6 měsíců.

– 2012: +58,14% nárůst počtu návštěv oproti předchozímu identickému období v průběhu kampaně
– 2012: +16,22% nárůst počtu návštěv předchozímu identickému období po ukončení kampaně

Tomáč Grombíř, majitel Copyblogu: „Za těch pár měcísů jsem poznal, jak pracujete, takže nemám problém Vás doporučit svým klientům.

Gregberry

Budování zpětných odkazů pro některé projekty studia od 10/2012.

Acomware

Linkbuilding pro klienty firmy období 09-11/2011.

Předchozí

Články mimo linki.cz