Kávy a čaje do pohotovostní polohy, opět tu pro vás mám týdenní přehled zajímavých článků o linkbuildingu a SEO.
Začneme opět v domácím rybníčku. O důležitosti nadpisů v SEO se na svém blogu rozepsal Pavel Ungr. Nadpis podle něj není pouze místem pro vložení klíčových slov, s čímž se nedá, než souhlasit.
S prací s klíčovými slovy souvisí i povzdechnutí Ach ty SEO texty od Lukáše Pítry. Je naprostou pravdou, že číst texty některých webů nebo eshopů je naprosté utrpení. Uživatel je zde ve druhořadé roli, primární je krmení robotů a protože kromě ceny prodává i obal a provedení, jsou podle mě majitelé takovýchto webů sami proti sobě.
35 pokročilých linkbuildingových tipů [ENG]jsem posílal v týdnu na Twitter účet a rozhodně patří o do Nedělního čtení. V článku doporučují i nástroj Boomerang, který jsem tu také nedávno zmiňoval.
Pokud rádi zkoušíte online nástroje, pak se podívejte na Backlink Analyzer [ENG] od Web SEO Analytics. Placenou verzi nástroje můžete zkoušet celých deset dnů zdarma.
Velmi podrobné představení Google Webmaster vhodné pro nováčky vládnoucí angličtinou si můžete přečíst na Search Engine Watch.
Pěkný článek, jak jako linkbuilder neztratit motivaci, si můžete přečíst na blogu Linkfish media. Tipy z článku se dají použít pro jakéhokoliv freelancera, který pracuje z domova.
Nakonec jedna pecka plná kacířských myšlenek o linkbuildingu a SEO k přečtení na The Lazy Marketer. Hlavně otázka, proč Google přistupuje k penalizacím za externí odkazy, když by je mohl nadále pouze devalvovat, nabízí v článku zajímavou odpověď.