Vše o budování zpětných odkazů

50+ věcí, které by měl znát každý linkbuilder

Povedený článek od Julie Joyce s názvem 50+ věcí, které by měl znát každý linkbuilder, by standardně skončil až v nedělním výběru zajímavých článků. Je ale tak dobrý a obsáhlý, že jej linkuji už nyní. Staré známé věci rozšiřuje o pár zajímavých dovedností, i když některé, jako třeba tzv. Markovův obsah se v Česku nesjpíše vyskytovat nebude, nejblíž je mu asi žertovný generátor PR článků.

.

Každopádně by laikům mělo být jasné, že linkbuilding je samostatná a komplexní disciplína, která je v našich podmínkách ekonomickým tlakem omezována na minimum více či méně v čase úspěšných aktivit. Sám mám problémy přinutit klienty k aktivnější spolupráci, nebo akvizici odkazů netradičními metodami. S ohledem na rozsah aktivit se i často potýkám s otázkou, jak budování zpětných odkazů vlastně nacenit? Nakonec jsem dospěl podle zkušeností k nějaké sazbě, která je kombinací vynaloženého času a pravděpodobného objemu odkazů, které se povede získat v daném tématickém odvětví.

Tuzemští provozovatelé webů jsou ale bohužel infikovaní v minulosti úspěšnými taktikami a cokoliv za jejich hranicí jen stěží akceptují. Jedinou cestou je pak vzdělávání, k čemuž mohou přispět právě takové články, které ale vyžadují dvě věci: znalosti angličtiny a čas.

Tak si článek užijte.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!


O autorovi

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy.

2 komentáře

Vše o budování zpětných odkazů