Nedávná aktualizace vyhledávacího algoritmu Google, známá jako Panda nebo Farmer udpate, určitě přidělala vrásky jak provozovatelům, tak uživatelům českých „PR“ webů. Co teď bude s jejich weby a kam budou SEO dělníci cpát své bídné články, aby nahonili počet  – velmi slabých – odkazů?

Poznámka: v době psaní článku je Panda update aktivní pouze v US indexu Google.

OK, úvod jsem vzal trošku agresivně. Přeskočím polemiky na téma PR v našem pojetí. Jedna věc je jistá. Google posuzuje relevantnost odkazu nejen vzhledem k  obsahu dané stránky, ale i obsahu celé domény. A protože běžný tuzemský PR web je snůškou všemožných témat, mají jejich provozovatelé jedinou šanci. Vytvářet weby specializované a důsledně hlídat originalitu obsahu. Jen tak se vyhnou tomu, že je Google zařadí tam, kam momentálně patří.

Budoucnost českých "PR" webů

České PR weby a Panda

Občas si někde přečtu, že věnovat se linkbuildingu přes PR články je ztráta času, vždyť je nikdo nečte. Můj názor je ten, že určitá část off-page optimalizace je vždy zaměřena pouze na roboty s cílem ovlivnit pozice v SERP. O reálné návštěvníky jde vždycky, někdy ale až v druhé vlně.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



Budoucnost českých "PR" webů.
Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.
.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here