Chtěli byste podpořit své kampaně na budování zpětných odkazů? Usnadnit hledání odkazových příležitostí? Mám pro vás čtyři tipy.

Revize meta description

Velká část webů, ke které se jako linkbuilder dostanu, má obsah této meta značky v naprosto tragickém stavu. Není se čemu divit. Majitelům webu nikdo nevysvětlil, jaký může mít tento obsah význam, nebo jim jejich SEO konzultant řekl, že obsah meta description nemá pro SEO význam. Opak je pravdou.

4 tipy, jak podpořit efektivitu budování zpětných odkazů

Představte si, že se snažíte dostat svůj web co nejvýše. Se správně napsaným meta description přitom můžete uspět, aniž byste byli první v SERP. Můžete tak ušetřit náklady na budování odkazů.

První příklad uvedený níže sice meta description vyplněné má, ale velmi stručně. Google si je tedy nevybral.

4 tipy, jak podpořit efektivitu budování zpětných odkazů 1
Meta Description – takto ne

Druhý příklad je povedenější a popisuje vcelku dobře nabídku webu.

Meta Description - lepší provedení
Meta Description – lepší provedení

Psát meta description se nevyplatí pro všechny stránky, například u těch, které nabízejí větší počet nějakých produktů, nechte výběr na výhledávači. Pokud budete dohánět resty, zkuste začít s těmi stránkami, které už obsadily rozumné pozice v SERP.

Zákaznická data

Daří se vám plnit databázi zákazníků? Pokud ano, pak gratuluji. A nabízíte jim možnost sdělit vám adresu jejich webu nebo třeba Twitter účtu? Pokud ještě ne, zkuste to zvážit. Web dneska nemá každý a kdo mu věnuje nějaký čas, často se o něj podělí.Váš linkbuilder má pak možnost se podívat, jaké zajímavé weby nebo účty jsou mezi vašimi zákazníky k dispozici a zkusit je využít. Pokud tyto položky v databázi nemáte, můžete své stávající zákaznické portfolio zkusit oslovit speciálním newsletterem.

Profil na Google+

Informační stránky na svém webu můžete propojit s profilem na Google+ a po správné konfiguraci pak budou vypadat výsledky hledání takto:

Obrázky přitahují pozornost
Obrázky přitahují pozornost.

Obrázky jednoduše přitáhnou pohled člověka, který výsledky zkoumá. Jakmile se využívání profilů G+ rozšíří, pak o tuto prostou  výhodu přijdete, v současnosti se ale jedná spíše o raritu. Mimo vizuální ataktivitu se ale spekuluje i o vlivu tzv. autorství na výsledky vyhledevání a je klidně možné, že oborová reputace autora časem bude pomáhat stránkám nahoru.

Strukturované úryvky

V angličtině označované jako rich snippets jsou další cestou, jak výsledky vyhledávání obohatit o další obsah a odlišit se tak od konkurence. V případě restaurací můžete mít zobrazený cenový rozsah, u receptů pak čas potřebný k přípravě nebo seznam písniček na hudebním albu.  Seznam typů obsahu, který Google podporuje, je následující:

Každý z odkazů vede na podrobné instrukce pro implementaci.  Teď můžete oslovit svou agenturu nebo webmastera, aby vám stránky upravil, pokud lze ve vašem oboru podnikání strukturované úryvky využít.

Závěr

Jak vidíte, nebude nutné být vždy první, což může představovat značné úsilí a náklady. Úpravou svého webu a sledováním trendů můžete na web dostat větší návštěvnost i ze současných „pozic“. Linkbuildeři vám budou vděční.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



4 tipy, jak podpořit efektivitu budování zpětných odkazů.
Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.
.

10 KOMENTÁŘE

    • Jednoduše, pokud budou popisky mého klienta lepší, než u konkurence, můžou jeho odkazy mít lepší proklikovost, než konkurence, která je v SERP výš. Típ pádem se dají ušetřit i náklady spojené s budováním odkazů.

  1. Souhlasím s tím, že je potřeba mít hezky vyplněno meta descriptions. Jen mě zaráží, že se stále setkávám s weby, které ho nemají vyplněno vůbec.

  2. Popravdě když se nad tím zamyslím, tak je to pravda, neboť já sám se rozhoduju dle titulku a krátkého popisku webu. Věřím, že efektivně napsanej popis může zvýšit míru prokliku, tedy návštěvnost.

    • Nehledě na to že pokud Google bot uzná že meta description je vyplněno špatně (moc dlouhé, moc klíčových slov, není relevantní), vytvoří vlastní což většinou stránce uškodí.

  3. U některých mých stránek si Seznam (Google ano) description nevybral a místo toho zobrazuje několik vět obsahujících vyhledávané klíčové slovo, přičemž tyto věty jsou oddělené třemi tečkami. V čem dělám, prosím, chybu?

  4. mne osobne správne napísané meta description prínáša vysoký preklik zo serpu a to vôbec nemusí byť web na 1. pozícií

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here