Vše o budování zpětných odkazů

Google Alerts: šikovný pomocník

.

Při výběru míst vhodných pro umístění zpětných odkazů se člověk může zapotit. Naštěstí si lze vypomoct šikovnými službami, z nichž jednu z nich nabízí Google pod názvem Alerts.

K používání Google Alerts je nutné mít účet ke službám Google. Do zadání si poté na stránkách služby vyberete, jaká klíčová slova chcete, aby Google sledoval a navolíte si rozsah, zde doporučuji volbu „pouze nejlepší výsledky“. A to je vše.  Google Alerts vám jednoduše do schránky podle zvolené frekvence – denně nebo týdně – doručí před odkazů na weby, v nichž se vyskytují klíčové výrazy, které vás zajímají.

Google Alerts
Google Alerts

Ideální je zkusit se zaměřit spíše na long tail výrazy, protože v obecných frázích budete zahlceni výsledky, které nebudou přínosné. I tak samozřejmě ne všechny výsledky budou užitečné, nicméně komfort, který Google Alerts přináší, určitě oceníte.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů