Je zde páté pokračování případové studie o tom, jak dělat SEO, když je klient menší.
Posun od minulého období
Jestliže studii sledujete pravidelně, tak víte, že jsme oproti plánu dělat minimum on-page a maximum off-page, museli připravit klíčovku. To nám předčerpalo rozpočet na mé práce v červenci. Připravil jsem tak pouze zadání na to, co musejí u klienta v tomto období vytvořit na webu.
On-page SEO
Sloučili jsme dva publikované příspěvky, které kryly identické téma, do jednoho a jednu z adres trvale přesměrovali.
První článek, který na webu existoval již dříve a do kterého jsme zakomponovali výstupy z analýzy klíčových slov, začíná pomalu zvyšovat svoji viditelnost na všechny dotazy (30 frází). K tomuto hodnocení je naprosto ideální časová osa pro určitý štítek v Collabimu, kde jde hezky vidět, jak daný data set funguje.
Na tento článek také vedou 2 z odkazů, které jsem dříve získal.
Na další menší data set frází už máme připravený článek, který musí projít technickou revizí u klienta.
Z titulku na všech adresách webu jsme odebrali označení právní formy subjektu. Zabírá 7 znaků včetně mezer, nemá žádný přínos a z našich titulků bude vidět více.
Tři URL, kde nebyl žádný obsah a našel jsem je minule při obsahovém auditu, jsme smazali.
Z první vlny ladění rychlosti tu mám na ukázku, co udělalo nasazení cache pluginu, komprese obrázků a minifikace kódu na homepage webu. Page Speed Insight skóre pro mobily se posunulo ze 42 na 74, u desktopu ze 71 na 76.
Off-page SEO
V Google Analytis se ukázalo, že nový link z webu dodavatele produktu nám už přivedl první konverzi. 👍
Další z brandových reklamací odkazu nám bohužel nevyšla.
Oborová asociace se nám stále vleče, už je to více než měsíc. Přitom čisté práce na tom linku je pouze pár minut.
Odkazové skóre
- + 5 nových živých linků od začátku spolupráce
- 3 linky na cestě
Plán na další týden
Budu čekat na nasazení nového obsahu na web:
- článek na blog
- produktová landing page
Také jsme se dohodli, že u klienta podle vzoru předchozí analýzy začnou připravovat data pro další segment.
Časy práce
- týden 9.-15.7. – 0,25 hodiny
- týden 16.-22.7. – 0 hodiny