Je zde páté pokračování případové studie o tom, jak dělat SEO, když je klient menší.

Posun od minulého období

Jestliže studii sledujete pravidelně, tak víte, že jsme oproti plánu dělat minimum on-page a maximum off-page, museli připravit klíčovku. To nám předčerpalo rozpočet na mé práce v červenci. Připravil jsem tak pouze zadání na to, co musejí u klienta v tomto období vytvořit na webu.

On-page SEO

Sloučili jsme dva publikované příspěvky, které kryly identické téma, do jednoho a jednu z adres trvale přesměrovali.

První článek, který na webu existoval již dříve a do kterého jsme zakomponovali výstupy z analýzy klíčových slov, začíná pomalu zvyšovat svoji viditelnost na všechny dotazy (30 frází). K tomuto hodnocení je naprosto ideální časová osa pro určitý štítek v Collabimu, kde jde hezky vidět, jak daný data set funguje.

Viditelnost článku v SERP, data z Collabimu
Viditelnost článku v SERP, data z Viditelnost článku v SERP, data z Collabimu

Na tento článek také vedou 2 z odkazů, které jsem dříve získal.

Na další menší data set frází už máme připravený článek, který musí projít technickou revizí u klienta.

Z titulku na všech adresách webu jsme odebrali označení právní formy subjektu. Zabírá 7 znaků včetně mezer, nemá žádný přínos a z našich titulků bude vidět více.

Tři URL, kde nebyl žádný obsah a našel jsem je minule při obsahovém auditu, jsme smazali.

Z první vlny ladění rychlosti tu mám na ukázku, co udělalo nasazení cache pluginu, komprese obrázků a minifikace kódu na homepage webu. Page Speed Insight skóre pro mobily se posunulo ze 42 na 74, u desktopu ze 71 na 76.

Výsledky nasazení cache pluginu, komprese obrázků a minifikace kódu na homepage webu, data z Webtpagetest.org

Off-page SEO

V Google Analytis se ukázalo, že nový link z webu dodavatele produktu nám už přivedl první konverzi. 👍

Další z brandových reklamací odkazu nám bohužel nevyšla.

Oborová asociace se nám stále vleče, už je to více než měsíc. Přitom čisté práce na tom linku je pouze pár minut.

Odkazové skóre

  • + 5 nových živých linků od začátku spolupráce
  • 3 linky na cestě

Plán na další týden

Budu čekat na nasazení nového obsahu na web:

  • článek na blog
  • produktová landing page

Také jsme se dohodli, že u klienta podle vzoru předchozí analýzy začnou připravovat data pro další segment.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



.

Časy práce

  • týden 9.-15.7. – 0,25 hodiny
  • týden 16.-22.7. – 0 hodiny
.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here