Co mě tento týden zaujalo mezi články o budování odkazů?
Oslovování blogerů
Na Siege Media popisují, jak zvyšují svoji efektivitu při oslovování blogerů. Za sebe nejsem příznivec masového kontaktování (u nás je sám pojem “masový” dost srandovní:), i když používám Buzzstream, ale za přečtení to stojí. V anglicky mluvícím prostředí to možná jinak nejde. K tématu se váže i článek o tom, jak pracovat s blogery, když máte napjatý rozpočet, který vyšel na webu Receptional.com.
Rozhovor s Ericem Wardem
Erica Warda mám rád, odebírám jeho placený newsletter a jeho knížka napsaná společně s Garrettem Frenchem mě v základech zformovala. Na webu Webpronews.com s ním vyšel rozhovor, kde probírá svoje názory na odkazy a jejich budoucnost. Nedočtete se žádné extra konkrétní tipy, ale trošku filosofie neublíží.
Na blogu nástroje Linkbird jsem našel článek o tom, co vám může pomoci vylepšit snahu o budování odkazů. Opět je to spíše v duchu “big picture”, ale text se mi líbil.
Tipy pro lokální linkbuilding
Na Biznology vyšly tři dobré tipy pro místně zaměřený linkbuilding. Přidám k nim charitu a sponzoring, u nás podle mě totálně podceňované cesty k odkazům.
Jak vytunit obsah, aby více táhl odkazy
Linkarati přináší podařené tipy, co přidat ke svému obsahu, aby přitahoval odkazy. Obzvláště povedený je “napište o produktu, který vytvořil influencer”. K tomu bych přidal vlastní modifikaci. Napište o někom, kdo teprve začíná. Je hladový po publicitě. Tak jsem například získal jeden z prvních odkazů pro svůj blog Geek Life od slečny, co vyrábí polštářky pod značkou Šiji.cz.