S končícím prvním dubnovým týdnem je tu opět přehled novinek ze světa zpětných odkazů.

Nízko visící ovoce

SEER Interactive přinesli hezký přehled taktik, které vám umožní se dostat k tzv. snadným odkazům, nebo-li k nízko visícímu ovoci. Tady si může něco vybrat opravdu každý a bývám často překvapený, jak málo se lidé zaměřují na odkazy, které jsou snadno na dosah ruky. 

Nedělní čtení – týden č. 14 – 2014

Tvořte zprávy

Hezkou story o tom, jak nahradit newsjacking přímou tvorbou zpráv, najdete na Search Engine Land.

Hummingbird SEO

Tradičně obsáhlý článek od Jasona Acidre z Filipín se dotýká i linkbuildingu, konkrétně práce s brandovými zmínkami i odkazy.

Julie Joyce v ČR

Jindra Fáborský nám udělal radost a po absenci linkbuildingu na loňském Marketing Festivalu uvidíme v akci Julie Joyce. Cítím v kostech, že by to pro náš obor v tomto směru nemusela být poslední dobrá zpráva:)

Tento týden jsem na moc novinek nenarazil. Snad je pár zajímavých přestřelek na Twitteru:) Pokud víte o něčem, co mi uniklo, napište do komentářů.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



Nedělní čtení – týden č. 14 – 2014.

Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.
.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here