Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č.3/2014

Uběhlo sedm dní od posledního výběru článku s novinkami ze světa linkbuildingu a už je tu další porce. Kávy do pohotovostní pozice, jdeme na to.

Hledání mailových kontaktů

Najít kontakt na majitele webové stránky, s nímž byste se chtěli spojit, může být někdy obtížné. Jak si s tímto problémem poradit, píše Olga Filonchuk na webu LinkAssistant. Zmiňuje novinku, kdy můžete kontaktovat člověka na bez znalosti jeho adresy přes Google+,  ukáže, jak si zkusit možnou adresu i tipnout, mezi možnosti počítá i zprávu člověku přes Facebook, i když jej nemáte v přátelích, ale už trestuhodně neuvádí, že na  FB můžete za poplatek (cca 6,- Kč) poslat zprávu komukoliv tak, aby ji viděl ve svém Inboxu a ne ve složce Ostatní, o jejíž existenci nemají uživatelé ani ponětí. Sám jsem se v praxi setkal i s případem, že k majiteli webu znáte jen přezdívku a kontakt jsem na něj díky ní našel na YouTube.

Mail obálka

In-house linkbuilding

Malé repete možností pro in-house linkbuilding přináší Pawel Grabowski na blogu Serps.com. Branding, experti, public relations, tvorba nástrojů nebo charita, to vše je možná dostupnější právě zaměstnancům, než externím dodavatelům off-page SEO služeb.

Hierarchie

Odkazy pro sezónní události

Každý obor má své sezónní události. Začátek školního roku, prázdniny, platby daní. SkyRocketSEO na svém blogu popisují, jak pracují s linkbuildingovými kampaněmi pro takové události. S činnostmi začínají zhruba 12 a více týdnů před danou událostí, dále se dozvíte, kdy a jak tlačit a strukturovat sezónní obsah a odkazy.

Akční SEO techniky

Brian Dean aka Backlinko napsal nabušený článek s názvem 21 SEO technik, které můžete použít, abyste zvýšili objem organické nvštěvnosti. Tenhle článek je rozhodně povinná četba, ne vše u nás bude fungovat, to ale vůbec nevadí. Mimochodem mezi doporučenými postupy uvádí i odkazování mimo vlastní web, což se dneska leckde nenosí a hlavně firemní stránky nebo eshopy jsou v tomto dost pozadu.

Brian Dean
Brian Dean, zdroj: http://backlinko.com/

Uragán z Filipín

Jasona Acidre mám opravdu rád. Podle fotek vypadá jako vyschlý stromek, ale umí psát rozsáhlé a informačně precizní články. Nejinak je tomu ani v jeho posledním blogpostu Rok bez guestbloggingu, který ani tak není o guestbloggingu, jako o jeho tipech na to, čemu se věnovat letos. Důraz na obsah vás asi nepřekvapí, ale zaměření na technickou stránku SEO se dnes moc často neuvádí (možná to jen všichni mají v krvi:)

Automatizace upomínek

Na StateOfDigital.com je pěkný článek o 7 upomínkách, díky nimž můžete monitorovat příležitosti a problémy v SEO. Pro link buildery zmíním tip na brandový monitoring konkurence (Děláte?) Zajímavě zní také monitoring nových odkazů konkurence přes Fresh Explorer a IFTTT, a úplnou novinkou jsou pro mě nástroje Versionista a Femtoo na sledování změn na webových stránkách, v tomto případě těch konkurenčních. Wow.

Četli jste něco zajímavého vy? Doporučte v komentářích.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

2 x komentováno

Vše o budování zpětných odkazů