Uběhlo sedm dní od posledního výběru článku s novinkami ze světa linkbuildingu a už je tu další porce. Kávy do pohotovostní pozice, jdeme na to.
Hledání mailových kontaktů
Najít kontakt na majitele webové stránky, s nímž byste se chtěli spojit, může být někdy obtížné. Jak si s tímto problémem poradit, píše Olga Filonchuk na webu LinkAssistant. Zmiňuje novinku, kdy můžete kontaktovat člověka na bez znalosti jeho adresy přes Google+, ukáže, jak si zkusit možnou adresu i tipnout, mezi možnosti počítá i zprávu člověku přes Facebook, i když jej nemáte v přátelích, ale už trestuhodně neuvádí, že na FB můžete za poplatek (cca 6,- Kč) poslat zprávu komukoliv tak, aby ji viděl ve svém Inboxu a ne ve složce Ostatní, o jejíž existenci nemají uživatelé ani ponětí. Sám jsem se v praxi setkal i s případem, že k majiteli webu znáte jen přezdívku a kontakt jsem na něj díky ní našel na YouTube.
In-house linkbuilding
Malé repete možností pro in-house linkbuilding přináší Pawel Grabowski na blogu Serps.com. Branding, experti, public relations, tvorba nástrojů nebo charita, to vše je možná dostupnější právě zaměstnancům, než externím dodavatelům off-page SEO služeb.
Odkazy pro sezónní události
Každý obor má své sezónní události. Začátek školního roku, prázdniny, platby daní. SkyRocketSEO na svém blogu popisují, jak pracují s linkbuildingovými kampaněmi pro takové události. S činnostmi začínají zhruba 12 a více týdnů před danou událostí, dále se dozvíte, kdy a jak tlačit a strukturovat sezónní obsah a odkazy.
Akční SEO techniky
Brian Dean aka Backlinko napsal nabušený článek s názvem 21 SEO technik, které můžete použít, abyste zvýšili objem organické nvštěvnosti. Tenhle článek je rozhodně povinná četba, ne vše u nás bude fungovat, to ale vůbec nevadí. Mimochodem mezi doporučenými postupy uvádí i odkazování mimo vlastní web, což se dneska leckde nenosí a hlavně firemní stránky nebo eshopy jsou v tomto dost pozadu.
Uragán z Filipín
Jasona Acidre mám opravdu rád. Podle fotek vypadá jako vyschlý stromek, ale umí psát rozsáhlé a informačně precizní články. Nejinak je tomu ani v jeho posledním blogpostu Rok bez guestbloggingu, který ani tak není o guestbloggingu, jako o jeho tipech na to, čemu se věnovat letos. Důraz na obsah vás asi nepřekvapí, ale zaměření na technickou stránku SEO se dnes moc často neuvádí (možná to jen všichni mají v krvi:)
Automatizace upomínek
Na StateOfDigital.com je pěkný článek o 7 upomínkách, díky nimž můžete monitorovat příležitosti a problémy v SEO. Pro link buildery zmíním tip na brandový monitoring konkurence (Děláte?) Zajímavě zní také monitoring nových odkazů konkurence přes Fresh Explorer a IFTTT, a úplnou novinkou jsou pro mě nástroje Versionista a Femtoo na sledování změn na webových stránkách, v tomto případě těch konkurenčních. Wow.
Četli jste něco zajímavého vy? Doporučte v komentářích.
Nástroje na sledování změn u konkurence je super tip. Díky, vyzkouším.
Tak versonista překvapil, moc pěkný nástroj, díky za tip