Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č. 8

Ano, dnes není neděle, ale bohužel jsem neměl čas připravit souhrnný přehled zajímavých článků na téma linkbuilding a SEO dříve. Snad to nevadí a najdete si čas na přínosný obsah i v pondělní večer.

O tom, že by rok 2013 měl být přeměnou link buildingu na brand building, píší na Search Engine Journal. V deseti bodech se dozvíte, jak na to a možná oživíte své aktivity v oblasti komentářů a diskusních fór.

Jak měřit návratnost investic do budování zpětných odkazů? Julie Joyce skvěle píše  na Search Engine Watch. Tamtéž od stejné autorky najdete velmi obsáhlých 131 tipů pro legitimní linbuildingové strategie a také návod, jak provádět odkazový audit od Chucka Price.

Nevyhnutelná smrt linkbuildingu? Jon Cooper na PointBlankSEO rozebírá historické a současné metody budování zpětných odkazů a nabízí pěkné závěry.

Pěkný přehled 8 více či méně známých Google Spreadsheetů pro SEO, sociální média a tvorbu obsahu nabízí web Boom Online Marketing.

Nakonec k prostudování doporučuji i aktuální kauzu brits verze webu Interflora [zde, zde na Search Engine Land a analýzu od Davida Naylora). Poučení? Pozor na odkazy v tzv. advertorialech, jinak pro Vás v SERP zbyde místo pouze v AdWords blocích.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů