Vše o budování zpětných odkazů

Nedělní čtení – týden č.4/2014

Končí poslední lednový víkend a opět je tu přehled zajímavých článků ze světa linkbuildingu.

Linkbuilding a affiliate weby

SEO-Hacker.com publikoval článek Briana Deana, kde doporučil své tipy na budování odkazů pro stránky vydělávající přes affiliate marketing. Pro místní rozrůstající se afill svět to může být velmi inspirující čtení, protože se dotýká i designu.

Tipy pro 2014 od profíků

Na webu Pole position Marketing si můžete výměnou za e-mailovou adresu stáhnout ebook s 20 tipy pro rok 2014 od světových profesionálů. Přehled autorů a názvů kapitol najdete níže, abyste se sami rozhodli, jestli pro vás bude kniha přínosná.

Přehled kapitol ebooku
Přehled autorů a kapitol ebooku 2014 Edition of Link Building Secrets Revealed.

Jon Cooper a guest blogging

Po výrazném vyjádření Matta Cuttse na téma konec guest bloggingu pro SEO napsal Jon Cooper svůj náhled na budoucnost guest bloggingu. Na co se podle něj může Google zaměřit, kdo by neměl panikařit a co doporučiuje dělat, to už si musíte přečíst sami.

Řešení problémů s authorshipem

Obrázky autorů v SERP jsou linkbuilderovým jasným pomocníkem, zvláště pak, pokud je konkurence nemá.  Na blogu MOZ sepsali všechny své zkušenosti s řešením různých komplikací při zobrazování autorských fotek v SERP.

Ukázka authorshipu v SERP
Ukázka mého authorshipu v SERP.

Branding a linkbuilding

Joost de Valk, jeden z autorů populárního SEO pluginu pro WordPress, na firemním blogu tvrdí, že branding nahradí linkbuilding. Propagace značky je určitě dobrou cestou ke zpětným odkazům, ale je to běh na dlouhou trať.

SEO bez odkazů

Elisa Gabbert na Wordstreamu publikovala rozsáhlou úvahu na téma SEO bez odkazů. Prochází v ní historii, a dostává se až úvaze, že Google nedokáže rozeznat všechny manipulované odkazy od těch přirozených, a proto by časem mohl raději ignorovat všechny. A co by mohlo odkazy nahradit. Co třeba nějaká obdoba skóre kvality, jako má ve svém AdWords?

Odkazy, na něž budete hrdí

James Agate na SkyRocketSEO publikoval skvělý step-by-step manuál, jak si připravit kampaň a získat hodnotné odkazy. Celkem pět kroků obsahuje například i tzv. placené posilování, kdy svůj obsah tlačíte přes reklamy.

Četli jste něco zajímavého vy? Doporučte v komentářích.

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů