Google dnes na svém českém blogu oznámil, že úprava vyhledávacího algoritmu, známá pod jménem Panda nebo Farmer Panda, byla dnes spuštěna do výsledků hledání dalších jazyků, mezi nimiž je i čeština. Co to bude v praxi znamenat?

O prvních odezvách na nasazení Panda algoritmu do US indexu na jaře tohoto roku jsem tu již psal. Začátkem dubna jsem i zmínil, jak bych za sebe viděl další vývoj v oblasti article marketingu, který by měl směřovat k tématické specializaci webů a důslednému hlídání originality obsahu, případně nasazování článku na cizí weby po dohodě s jejich vlastníky.

České PR weby a Panda

Google dnes na svém blogu píše, že oproti spuštění Pandy v US indexu, kdy bylo změnou algoriotmu ovlivněno až 12% anglických výrazů, nyní bude pro většinu jazyků mít uvedená změna algoritmu dopad „pouze“ na 6 – 9% hledaných dotazů.

S ohledem na datum spuštění by se první výsledky v objemech návštěvnosti z vyhledávání mohly dostavit již v průběhu následujících dnů.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



.
.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here