O důležitosti interních odkazů jako signálu toho bylo už napsané dost. Jak ale hledat na už existujícím webu místa, kam s vhodnými klíčovými slovy odkazy umístit? Podívejte se, jak to dělám já.
Postavte si SEO stroj v Amazon Cloudu (AWS)
Že je práce s některými nástroji (nejen) v SEO náročná na hardware zjistíte, jakmile pracujete s nějakým větším webech. Najednou potřebujete nějaký výkon procesoru, haldu RAM a taky výpočetního času. Co s tím, když vaše pracovní PC není zrovna high end? Zkuste cloud.
Novinky ve Screaming Frog 6.0
Nejnovější verze Screaming Frogu s číslem 6.0 přináší zajímavé novinky.
Hacky na rozlišení typů stránek ve Screaming Frogu
V rámci technického SEO auditu je u hodně moderních webů problém rozlišit skupiny stránek. Produkty nebo kategorie nepoznáte z URL nebo jinak. Protože se na ně ale chci občas skupinově podívat, hledal jsem řešení.
Prověřte si, že odkazy vedou na vaše existující stránky
Před pár dny psal Marek Prokop o tom, jak si rušením nebo změnou URL můžete devastovat svůj odkazový profil. V diskusi mě zaujal dotaz Radima Hasalíka, který chtěl vědět, jak si snadno může ověřit, že nepřichází o cíle odkazů na svém webu, rozhodl jsem se proto napsat, jak bych to udělal já.