Od posledního článku této živé případovky uběhly už čtyři měsíce. Co se stalo? Pokračujeme?

Vývoj u klienta

Na začátku jsem psal, že jde o malý web, a tak se v září stalo to, co se občas na podobných projektech stává. Klient byl zahlcený provozem a nedokázal požadavky zpracovávat.

Tím jsme se zasekli v momentě, kdy:

  • nebyla kapacita přidávat nový obsah, který webu chyběl
  • stávající obsah měl dostatek linků a nemělo smysl tlačit nové

Tudíž jsme se dohodli, že práce pozastavíme a obnovíme před koncem roku.

Klientův web má dvě hlavní produktové řady, první jsme vykryli do podzimu co do produktových nákupních frází, tak i těch informačních.

Na té druhé postupně pracujeme.

On-page SEO

Dodělali jsme společně analýzu klíčových slov, která obsahuje 556 dotazů. Ty jsem rozdělil podle STDC frameworku. Aby se to dalo udělat rychle, využívám k tomu dimenze z klasifikační analýzy klíčových slov.

Z této skupiny jsme vybrali 229 dotazů, které se nedají vykrýt produktovým obsahem a sestavili z nich osnovu jednoho článků, kterým je pokryjeme. Text má 2837 slov (10,5 NS) a na dané téma to bude to nejlepší, co je na českém internetu k nalezení.

To je postup, který se mi osvědčil na více webech a i zde se vyplatil, když jsme takto vyladili obsah, který byl původně publikován na začátku roku. Jak si vedl po úpravě na konci června, se můžete podívat níže.

Link building & on-page SEO studie: živě díl č. 7
Výkon vyladěného článku. Za celý rok mu patří 7% všech neplacených vstupů.

Když vše dobře půjde, bude text do konce měsíce online.

Před koncem roku se také povedlo vytvořit celou strukturu druhé produktové řady. Měli jsme hotový vzor z řady první, a tak jen stačilo dodat data.

Když srovnám organické návštěvy od května 2018 do konce kalendářního roku s předchozím rokem, tak máme:

  • +389,54% více návštěv
  • 7x více poptávek

Off-page

Do konce roku máme následující statistiky:

  • 12 dokončených odkazů
    • 8 článků
    • 4 katalogy
  • 6 ve stavu čeká
  • 3 bez odezvy

Pouze jeden z uvedených článků byl placený, ostatní jsem získal díky kontaktům nebo dalším odkazovým aktivům.

Katalogy beru pouze ty top od Seznamu (mrkněte na možnost 3 nabídek na profilu firmy pro platící klienty) a oborové.

Ty čekající aktivity mě rozčilují, jakmile ale nejdete cestou nákupu, musíte s tím počítat. Odměnou jsou linky, které konkurence často nemá, protože je sbírá od těch, co dají každému.

Plán na další období

Dokud nebude na webu nasazený nový velký článek, nebudeme dělat velkého v rámci on-page. U nově vzniklých URL jen ověřím a případně zajistím jejich indexaci.

Jakmile bude článek na webu, budeme získávat další odkazy.

Časy práce od 05/2018 do 12/2018

Celkem jsem na projektu strávil 35,75 hodiny, z toho 20,5 na on-page. Náklady na jeden odkaz jsou tak mírně přes 2 tisíce Kč. Kromě dvou webů jde o stránky, odkud odkaz koupit nejde.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



.
Link building & on-page SEO studie: živě díl č. 7
4.6 (92%) 5 votes
.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here