Už hodně dlouho jsem nezveřejnil nějaké odkazy na zajímavé články související se získáváním odkazů. Je čas to napravit.

Začneme kusem Jak z cizího publika udělat vlastní. Fajn článek na Copyblogger.com o tom, jak využít prezentování sebe sama nebo značky k získávání publika.

Link Log 44/2015

Studii jedné linkbaint akce publikovali Zazzle media. Je to tak trošku klasika ecommerce. Prostě udělejte extrémní nebo atypický produkt a získejte mu pozornost. V praxi je ale dost těžké přesvědčit klienty, aby něco takového podnikli. U nás v minulosti zafungoval (bez SEO záměru) Sedláček linkbait nebo tzv. buzničkový Nikon.

Před dvěma lety jsem psal o tom, jaké motivace mají lidé, aby sdíleli a odkazovali. Angličtí Linkology teď o psychologii, která je nedílnou součástí strategií, které nestojí čistě na nákupu odkazů, napsali povedený článek s praktickými ukázkami.

Odkazový potenciál v oboru byl loni velkým tématem Filipa Podstavce v jeho prezentaci na Marketing Festivalu. Jak zjistit, jestli má klíčové slovo potenciál získat odkazy, o tom skvěle píše Ross Hudgens na Siege Media. Ty mimochodem doporučuji sledovat, zrovna Rosse bych rád viděl na dalším #mktfest.

Pro inspiraci s poznámkou „u nás nepoužitelné“ si přečtete článek od Distilled na téma výběru těch správných lidí, kteří vám pomohou propagovat váš obsah/produkt, etc. Snad jen ta část s Twitterem by se u nás v některých oborech dala využít.

Nakonec přidám tipy na mé články na jiná témata:

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



Link Log 44/2015.
Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.
.

3 KOMENTÁŘE

  1. Dosť dobré články, len je už horšie aby si človek našiel čas ich prečítať ale hlavne aby si niečo čo sa tam píše aj vyskúšal na vlastnej koži.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here