Vše o budování zpětných odkazů

Link Log 44/2015

Už hodně dlouho jsem nezveřejnil nějaké odkazy na zajímavé články související se získáváním odkazů. Je čas to napravit.

Začneme kusem Jak z cizího publika udělat vlastní. Fajn článek na Copyblogger.com o tom, jak využít prezentování sebe sama nebo značky k získávání publika.

Studii jedné linkbaint akce publikovali Zazzle media. Je to tak trošku klasika ecommerce. Prostě udělejte extrémní nebo atypický produkt a získejte mu pozornost. V praxi je ale dost těžké přesvědčit klienty, aby něco takového podnikli. U nás v minulosti zafungoval (bez SEO záměru) Sedláček linkbait nebo tzv. buzničkový Nikon.

Před dvěma lety jsem psal o tom, jaké motivace mají lidé, aby sdíleli a odkazovali. Angličtí Linkology teď o psychologii, která je nedílnou součástí strategií, které nestojí čistě na nákupu odkazů, napsali povedený článek s praktickými ukázkami.

Odkazový potenciál v oboru byl loni velkým tématem Filipa Podstavce v jeho prezentaci na Marketing Festivalu. Jak zjistit, jestli má klíčové slovo potenciál získat odkazy, o tom skvěle píše Ross Hudgens na Siege Media. Ty mimochodem doporučuji sledovat, zrovna Rosse bych rád viděl na dalším #mktfest.

Pro inspiraci s poznámkou “u nás nepoužitelné” si přečtete článek od Distilled na téma výběru těch správných lidí, kteří vám pomohou propagovat váš obsah/produkt, etc. Snad jen ta část s Twitterem by se u nás v některých oborech dala využít.

Nakonec přidám tipy na mé články na jiná témata:

O autorovi

Zdeněk Dvořák

SEO specialista na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Připravím také SEO audit pro váš web.

Mrkněte na reference.

3 x komentováno

Vše o budování zpětných odkazů