Po delší době se vracím k formátu LinkLog, který shrnuje zajímavý obsah ze světa link buildingu. Pojďme na to.
Co dnes servírujeme?
Změnit odkazy namísto redirectu?
V BuiltVisible v praxi vyzkoušeli, jestli se po změně brandu a tudíž i domény nevyplatí raději oslovit weby, které na vás odkazují, s prosbou o změnu odkazu. Běžný postup je nechat vše na přesměrování, protože jak Google, tak Seznam tvrdí, že přenesou vše a to jak přes 301, tak 302. Jak to u BuiltVisible dopadlo si můžete přečíst zde.
Principy, co fungují v e-mailech
Jestliže zkoušíte odkazy získávat i bez placení, oceníte tipy na principy, které se osvědčily v e-mailem ostatním. Na SearchWilderness je najdete v článku o úspěšných signálech z mailových kampaní.
Osobně se žebrotě snažím věnovat vždy tam, kde vidím existující příběh. To znamená blog rolly, stránky s doporučenými informacemi a podobně. Funguje to, ale celou kampaň na tom nepostavíte.
Finty pro sdílenější obsah
Na blogu SpinSucks najdete přehled triků, které zvyšují šance na sdílení obsahu. Klasika, která nestárne.
Taktiky spojené s obrázky a prezentacemi
Že na Filipínách od odkazech umějí přemýšlet, nás naučil už Jason Acidre. Sharprocket občas vystřelí podobně inspirativní kousek. Aktuálně například taktiky, které jsou spojené s obrázky nebo prezentace.
Mně se zamlouvá využití lokálního fotografa nebo aktivity okolo externích webů, kde máte vlastní obsah, jako je Flick nebo Slideshare. Čtěte zde.
Tipy pro sledování konkurence
Pěkný přehled postupů na sledování konkurence jsem našel na SearchClap. Zmiňují jak standard v podobě alertů od Ahrefs či Link Intersect tamtéž, tak třeba méně obvyklé hledání pomocí autora či jeho fotky a využití dat o sdílení obsahu.
Četli jste něco zajímavého vy? Podělte se v komentářích.
Pěkný přehled. Mě zaujal článek “How to Rank in 2018: The SEO Checklist – Whiteboard Friday” od Randa Fishkina (MOZ): https://moz.com/blog/rank-in-2018-seo-checklist
Super, sice väčšinou takéto veci sledujem na twitteri – ale keď sú takto postnuté v článku tak sa aspoň nestratia, a nemusím si záložkovať veci z twitteru (čo neskôr prečítať – stačí si záložkovať tento článok.