Opět je tu neděle a s ní pravidelná porce článků, které mě za uplynulý týden zaujaly. Týkají se jak konkrétně linkbuildingu, tak i SEO nebo online marketingu obecně.
Zásadní změny v linkbuildingu za poslední dva měsíce shrnuje na webu SEOWizz Tim Grice. Opravdu obsáhlý článek shrnuje vše podstatné z posledních událostí v našem oboru a hlavně úvahy o změnách v textových strukturách odkazů jsou velmi podnětné. Dnes a do budoucna, více než kdy dříve, bude nutné používat různé varianty klíčových slov, ale i pouhé URL. V souvislosti s náznaky o penalizacích za jisté druhy link buildigových aktivit na straně odkazovaných stránek bude opatrnost při budování odkazovaného profilu patrně klíčovou záležitostí v dohledné SEO budoucnosti.
Jason Acidre z Kaiser The Sage opět ukázal, že umí psát obsáhlé a inspirativní příspěvky. Co dělat, když ani linkbuildingem nemůžete v SERP překonat konkurenty, je výživné čtení na delší dobu.
92 způsobů, jak si zajistit a maximalizovat tiskové pokrytí na SEOMoz se brilantně zaměřuje na vztahy s novináři a jejich využití. Zaměňte novináře za publicisty všeobecně a máte skvělý manuál pro dlouhodobé budování odkazů založené na vztazích.
Starší post o tom, jak lze propojit SEO a PPC je k přečtení na blogu Rimm-Kaufman Group.
Výběr tohoto týdne zakončím rozhovorem s Jimem Boykinem z Internet Marketing Ninjas, kde najdete pár zajímavých postřehů o penalizacích, ať už automatických, či ručních.