Po posledních aktualizacích algoritmu Google se objevily doporučení k odstranění a nepoužívání site-wide odkazů. Jak toho dosáhnout ve WordPressu, kde se běžně všechny widgety zobrazují s každou jednotlivou stránkou a nechcete zasahovat přímo do zdrojového kódu? Stačí šikovný plugin s názvem Display Widgets Plugin.
Instalace
Display Widget plugin si stáhněte, běžným způsobem nainstalujte a aktivujte. Ke každém widgetu vám po aktivaci nově přibude několik roletek a malých checkboxů s nastavením parametrů pro zobrazení, jako to ukazuje následující screenshot.
Co umí
Základní volbou je zapnutí nebo vypnutí zobrazování zvoleného widgetu. Tento parametr můžete dále omezit podle typu uživatele a následně samozřejmě podle jednotlivých stránek nebo kategorií webu. Stránky s příspěvky můžete přidávat také za pomoci jejich číselného ID.
Plugin můžete mimo práce s externími nebo interními odkazy využít i pro práci s reklamními formáty a cíleně tak zvyšovat svoje konverze či příjmy reklamy.
Šikovné, díky 🙂
Prečo by malo Googlu vadiť, že si ja použijem sitewide odkaz? Nevidím v tom nejaký veľký zmysel. Áno percentuálne je asi pri sitewide najviac vymenených či nakúpených odkazov, ale veď to si vie postrážiť.
Skvělý plugin, díky 🙂
Šikovný plugin, ušetřil mi hodně času a nemusím se tak hrabat v kódu.
Opět další dobrý tip , ušetří mi to čas díky.
Zajímavý plugin, zrovna před mám jednoho zájemce o odkaz non-sitewide. 🙂
Pokud se s ním domluvím, plugin využiji.