Při shánění zpětných odkazů je někdy třeba se dohodnout s majitelem webu, který  jste si vyhlédli jako cíl. První kontakt a nabídka bývá vždy mailem, v dalších fázích se mi hodně ale osvědčil i telefonický kontakt. Proč?

Skoro osobní kontakt

Jednání po telefonu sice nenahradí osobní jednání, ale oproti mailové konverzaci je přece jen více osobní a navíc se odehrává v reálném čase. Můžete tedy okamžitě reagovat na případné námitky a upravovat svoji nabídku. Zdolávání námitek je věc na samostatné obchodní školení, ale pokud se naučíte s tímto pracovat, efektivita při získávání zpětných odkazů se zvyšuje a můžete dostat odkazy třeba i na místa, kde je ostatní nemají.

Tip: telefonní kontakty lze najít ve „who is“ záznamech k doménám.

Nákladnější, efektivnější

Ve srovnání s e-maily je telefonování sice dražší, ale celý proces můžete značně urychlit a ještě posílit osobní vazby s partnerským webem a jeho majitelem. A navazování vztahů je věc, která se v linkbuildingu doporučuje od jeho počátků. Touto formou navíc můžete získat odkaz za zajímavou cenu, protože někteří z oslovených vlastníků nebudou zběhlí v SEO a věcech s ním souvisejícím.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



.
.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here