Vše o budování zpětných odkazů

Linkbuilder a telefon, i to jde k sobě

.

Při shánění zpětných odkazů je někdy třeba se dohodnout s majitelem webu, který  jste si vyhlédli jako cíl. První kontakt a nabídka bývá vždy mailem, v dalších fázích se mi hodně ale osvědčil i telefonický kontakt. Proč?

Skoro osobní kontakt

Jednání po telefonu sice nenahradí osobní jednání, ale oproti mailové konverzaci je přece jen více osobní a navíc se odehrává v reálném čase. Můžete tedy okamžitě reagovat na případné námitky a upravovat svoji nabídku. Zdolávání námitek je věc na samostatné obchodní školení, ale pokud se naučíte s tímto pracovat, efektivita při získávání zpětných odkazů se zvyšuje a můžete dostat odkazy třeba i na místa, kde je ostatní nemají.

Tip: telefonní kontakty lze najít ve „who is“ záznamech k doménám.

Nákladnější, efektivnější

Ve srovnání s e-maily je telefonování sice dražší, ale celý proces můžete značně urychlit a ještě posílit osobní vazby s partnerským webem a jeho majitelem. A navazování vztahů je věc, která se v linkbuildingu doporučuje od jeho počátků. Touto formou navíc můžete získat odkaz za zajímavou cenu, protože někteří z oslovených vlastníků nebudou zběhlí v SEO a věcech s ním souvisejícím.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!


O autorovi

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy.

Komentuj

Vše o budování zpětných odkazů