V dnešním světě link buildingu najdeme několik pravidel, která je třeba dodržovat. Která to jsou?

Vytvářet odkazy v balících

nemá smysl. S výjimkou několika případů se prakticky nemožné, aby stránka nabrala velké množství  odkazů za krátký časový úsek. Tomu musíte  přizpůsobit svou taktiku a pokud například přebíráte web po předchozí SEO správci, podívejte se, jaký byl vývoj nárůstu zpětných odkazů například přes Majestic SEO.

Tři základní "Ne" v link buildingu

no-trespass

Nepřirozené texty  odkazů

jsou dnes klasikou. Kolik „Hotel Praha“ jste  už na webu viděli? Takovou frázi může do textu zadat snad jen  Vietnamec po ročním pobytu v Čechách a pevně věřím, že vyhledávače se  časem naučí  poznat, že to není běžně používaný výraz při vytváření stránek, na rozdíl od statistik vyhledávání. Tím směřuji k cílené variabilitě textů odkazů. Používejte tak širokou škálu, jak je to jen možné. Dopad to může mít i na long tail.

Neodkazujte na jiné stránky

je špatné pravidlo. Svůj GTPR si nemusíte syslit, každá normální stránka má  odkazy, které vedou na ni a stejně tak má odkazy, které vedou z ní. Odkazy směrem ven navíc mohou přitáhnout pozor od majitelů stránek, na něž odkazujete. Jen si dobře rozmyslete, jak budete ze svého webu odkazovat. Důležitá klíčová slova si nechte pro sebe a neodkazujte na témata, s nimiž nechcete  být spojováni.

Článek bych rád zakončil pozitivně, moje hlavní Ano pro link building je: buďte přirození. Byť  je link building  ve své podstatě umělým ovlivňováním ať už SERP, nebo přímé návštěvnosti, vždycky se snažte mít  v portfoliu všechny typy odkazů, které jsou na webu dostupné. Důležitý je jejich mix a poměr. Není špatný odkaz, jsou jen odkazy silnější a slabší.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



Tři základní "Ne" v link buildingu.
Ocením zpětnou vazbu! Ohodnoťte, prosím, článek.
.

3 KOMENTÁŘE

  1. Pěkně shrnuto, hlavně ten poslední bod mi příjde hlavní nešvár různých stránek. Hodně lidí úzkostlivě hlídá odkazy ven a čtenář článku potom musí kopírovat adresu domény o které píše a zadávat ji do vyhledávače.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here