Rád bych dnes zahájil nový nepravidelný seriál, v němž budu nabízet tipy, jak získat zpětné odkazy zdarma. V každém dílu představím jednu možnost, jak zpětný odkaz získat a to pouze investováním vlastního času a znalostí. Zbývá ještě doplnit, že cílem nebude vždy jen odkaz samotný, ale i možnost získání přímých návštěvníků.

Heuréka!

Prvním tipem, který rád používám pro zpětné odkazy na eshopy,  je cenový vyhledávač Heuréka. V detailních popisech jednotlivých produktů na Heuréce mají uživatelé možnost přidávat sami recenze, které buď napíší sami přímo na webu srovnávače, anebo odkážíLogo Heuréka na recenzi externí. A zde leží uvedená možnost, jak zdarma získat zpětný odkaz a to dokonce optimalizovaný na vaše klíčové  slovo. Produktové stránky Heuréky mívají velmi často i nějaký rank a dobře se umísťují v SERP, takže získaný odkaz se bude kvalitou lišit od katalogového zápisu.

Zpětné odkazy zdarma - díl 1.

Bez dobrého obsahu to nepůjde

Věc má samozřejmě mírný háček, tak jako u všech linkbuildigových aktivit musíte totiž mít obsah, na který chcete odkázat. Pokud tak chcete propagovat nějaký eshopový produkt, musíte k němu napsat nejdříve nějakou recenzi a neodkazovat jen obvyklou stránku s nabídkou eshopu. Recenze by měla mít určitou  kvalitu, protože návštěvníci Heuréky mají možnost recenze hodnotit a na odkaz vedoucí na negativně hodnocenou recenzi vám nikdo neklikne.

Co získáte?

Vložením externí recenze na Heuréku získáte dva  dofollow zpětné odkazy (jeden s titulkem recenze a druhý a anchor textem Celá recenze na …) a potenciál pro přímé návštěvníky. Pokud je přivedete na recenzi, která dále odkazuje na konkrétní eshop a bude dobře napsaná, je slušná šance, že návštěvník u vás může i nakoupit. Odkaz  z Heuréky je tedy zdarma, jediné případné náklady můžete mít s recenzí, pokud ji nemůžete zajistit vlastními silami.

❤ Chcete se naučit získávat odkazy? Přijďte na školení link buildingu!



Zpětné odkazy zdarma - díl 1..
.

4 KOMENTÁŘE

  1. Super článek. Díky za radu. Určitě vyzkouším. Web si přidávám mezi oblíbené. Do budoucna, bych si třeba také rád přečetl, jak se bránit proti kopírování obsahu copywriterů.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here